Блог вчителя початкових класів "Скільки б ти не жив, усе життя слід вчитися."Сенека

Страницы

  • Головна сторінка
  • Мій клас
  • Цікаве про нас
  • Цікаві казки для читання з батьками
  • Для батьків
  • Мультфільми для навчання
  • Скарбничка вчителя

Дистанційне навчання 1 клас

29.05
Я досліджую світ:
 Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітили в природі. Підручник ст. 104, зошит ст.45-46.


Математика:
 Повторення підручника ст.143, виконати у зошиті.
Читання:
 Опрацювати тексти "Наш рід" Андрія М*ястківского, " Український прапор" за Зіркою  Мензантюк. Буквар ст.109-110.
Письмо:
Творення нових слів, складання розповіді за сюжетними малюнками (зразок) Пропис ст.64.
28.05
Фізичне виховання: Руханка.
Технології-праця:
На лужку. Практична робота: створення аплікації, робота з  симетрією (зразок)
27.05
 Я досліджую світ:
Як я можу допомагати природі. Підручник ст.102, зошит ст. 44


Математика:
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. Підручник ст.142, зошит ст.64(1)

Читання:
 Перевір себе(моніторинг). Буквар ст.84-85
Письмо:
Перевір себе (картки)
Фізичне виховання:Руханка.
26.05
Фізичне виховання : Руханка.
Математика:
Додаємо і віднімаємо числа. Повторяємо вивчене.
Підручник ст.141, зошит ст.64(1,2)

Читання:
Опрацювання текстів І.Франка "Ріпка", "Киця". Читання віршованого тексту в особах. Буквар ст106-107.
Письмо:
Побудова і записування речень. (2-3 речення)
25.05
Я досліджую світ:
Як оберігати рослини? Як не нашкодити  тваринам? Підручник ст. 98-100, зошит ст. 43

Математика:
Знайомство з одиницею вимірювання довжини-метр. Підручник ст. 140, зошит ст.63 (1,2)
Читання:
Опрацювання текстів Лусі Українки. Утворення слів за зразком. Буквар ст. 104-105
Письмо:
Повторення Написання букв за поданими елементами. Утвореннями слів за зразком. Пропис ст.62-63.
22.05
Я досліджую світ
Як оберігати рослини?

Математика
Визначаємо вартість  товару

Підручник ст 139 зошит 63(1,2)

Читання
Вірші Тараса Шевченка. с.102-103
Опрацювання текстів «Вірші Тараса Шевченка» А. М’ястківський, «Зацвіла в долині…» Т. Шевченко.
Словникова робота
Добирання заголовка до вірша.
Розвиток уміння читати вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами).
Письмо
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
Створення невеликих та нескладних за змістом висловлювань, записування їх.

Пропис ст 63,записати 2 речення під диктовку.
21.05
Фізичне виховання
Технології
Ми любимо Україну.
Практична робота:вирізання основи деталей.
20.05
Я досліджую світ
Як потрібно поводитися серед природи?

Підручник ст 96 зошит ст 42
Математика
Додаємо і віднімаємо числа
Підручник ст 138 зошит ст 62(1,2)
Читання
Дещо про фей. с. 100-101
Висловлювання власних вподобань щодо змісту поетичного твору, намагання пояснити, що подобається, а що ні.
Опрацювання текстів «Чому у зайця гарний зір?» В. Скомаровський,  «Таємниці» Д. Щербина, «Дещо про фей. Історія перша» Ю. Ран. 
Письмо
Пропис ст 62 Написати 3 речення з друкованого тексту.

19.05
Математика
Дізнаємось  про тривалість доби

Підручник ст 137 зошит ст 61(1,2,3)

Читання
Роботи не люблять сварки. с. 98-99
Опрацювання текстів «Робот я і робот Доллі» Г. Фалькович, «Про кішку і комп’ютерну мишку» Г. Фалькович
Вправляння у доповненні речень словами з тексту.
Виявляння  у процесі читання та розуміння значень більшості слів; аналіз та дослідження незнайомих слів. 
Письмо
Узагальнення знань про звуко-буквений аналіз слів

Написати 8 слів і зробити аналіз.
18.05
Я досліджую світ
Що шкодить природі?
Підручник ст 93 зошит ст 41

Математика
Визначаємо час  за годинником

Підручник ст 136 зошит 61(1,2,3)

Читання
Друзі. с. 96-97 Виконати завдання на ст 97
Опрацювання текстів «Ручки» І. Січовик, «Друзі» Н. Поклад

Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я, виявлення його зв’язку з ідейним змістом тексту.
Письмо
с. 60-61
Аналіз друкованого тексту.
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?
Побудова і записування речень.

15.05
Я досліджую світ
Урок­-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?
Підручник ст 90-91,зошит ст 40

Математика
Знайомимося з одиницею  вимірювання часу: доба
Підручник ст 135,зошит ст 60(1,2)
Читання
Сім днів. с.94-95
Опрацювання текстів «Сім днів» З. Мензатюк, «Дні у тижня» В. Слєпцов.
Навчання правилу оформлення діалогу  у тексті.
Порядкові числівники (без уживання терміну).
Розвиток уміння переказувати близько до змісту прочитаного твору  чи окремого його епізоду з опорою на ілюстрації, запитання вчителя.
Вірш "Днів у тижні"напам*ять.
Письмо

Пропис  ст 59
Відтворення тексту за допомогою службових слів (без уживання терміну).
14.05
Фізичне виховання
Технології
Листівка для тата.Вирізання деталей листівки,створення комірця.
13.05
Я досліджую світ
Чому якість мого життя залежить від стану природи?

Математика
Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел
Підручник ст 134 Зошит 38-39
Читання
Підручник ст 93
, «Примостився міст до мосту» Г. Фалькович.
Продовження речення за зразком.
Вживання займенників ми, ти, він, вона, воно, вони у мові (без уживання терміну)
Письмо
Написання слів та речень (на 3-4 слова) під диктування.
Фізичне виховання
12.05
Фізичне виховання

Математика
Досліджуємо  складові задач
Підручник с 133,зошит с 58-59(1,2,3)
Читання
Опрацювання текстів «Кольорові міста» В. Верховень.
Письмо
Записи під диктовку ,2 речень(на 3-4 слова) та 10 слів. 
08.05
Я досліджую світ 
Чому свійські тварини і люди -нерозлучні супутники?
Підручник ст 84,зошит с 38
Математика
Розв’язуємо задачі.
Підручник ст 132,зошит с 58(1,2)

Читання
Підручник с 91
«Гарно жити у селі» Н. Поклад.
Формування уявлення про походження назви міста чи села.
Письмо
ст 57 пропис,10 слів поділити на склади.
07.05
Фізичне виховання
Технології
Клоун "Веселунчик"
Практична робота : "Створення клоуна за шаблоном(альбом)
06.05
Я досліджую світ 
Як живеться моїм домашнім улюбленцям?
Підручник ст 84,зошит с 38

Математика
Знайомимося із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника
Підручник с 131,зошит с 57-58(1,2)
Читання 
Опрацювання текстів «Моє село» Підручник ст 90
Письмо
Велика буква у кличках тварин, іменах людей,
У назвах міст і сіл, вулиць, річок.

05.05
Фізичне виховання

Письмо
Відтворення та запис деформованого речення.
Читання
Опрацювати текст "Моє село"
Підручник ст 90
Математика
Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване
Підручник с 130,зошит с 57(1,2) 

04.05
Я досліджую світ
 Хто такі звірі?
Підручник с 80,зошит ст 36

Математика
Досліджуємо задачі.Підручник ст 129,зошит 56-57(1,2)
Читання
Узагальнення знань та уявлення про склад; про співвідношення між звуками і буквами у складі, слові. Підручник ст 89
Письмо
Написати 10 слів і поділити на склади,списати 2 речення. 
30.04
Технології
З днем народження ,Динозаврику!
Практична робота :Виготовлення листівки з паперу.
29.04
Я досліджую світ
Хто такі риби?Хто такі птахи?
Підручник ст 76-78,зошит ст 34-35


Математика
Додаємо і віднімаємо числа. 
Підручник ст 55-56(1,2)
Письмо
ст. 56,записати під диктовку 5-6 слів,поділити на склади.Наприклад :зима-зи-ма,школа-шко-ла,літо -лі-то.
Читання
Звідки приходять знання? с. 88

Опрацювання текстів «Грамотій» П. Воронько, «Звідки приходять знання?»
28.04
Письмо
с.55
Утворення та запис слів у однині та множині (без уживання термінів).
Встановлення відповідності між родовою і видовими назвами слів.
Читання
Подорож букви. с. 86-87
Опрацювання текстів «Подорож букви», «Про користь читання» І. Андрусяк, «Книжковечір» Н. Поклад.
Букви, що самостійно утворюють склад, слово.
Математика
Додаємо і віднімаємо числа.
Підручник ст 126-127,зошит ст 54 (1,2)

27.04
Письмо
с. 42-43,  54
Запис слів у алфавітному порядку. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
Читання
Абетка, азбука, алфавіт.  
Читати с. 84-85
Опрацювання текстів «Абетка – лічилка» Л. Забашта, «Алфавіт» В. Гринько.
Узагальнення знань про алфавіт, букви українського алфавіту; про голосні та приголосні звуки. Слова, що відрізняються одним звуком.
Математика 
Додаваємо і віднімаємо одноцифрові числа.
Підручник ст 125,зошит ст 53-54(1-3)
Я у світі
Якими бувають тварини?Хто такі комахи?
Підручник ст 73-75 зошит 33





Термін виконання  завдання

 з 06.04.2020-24.04.2020
24.04
Читання
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 82-83      
Закріплення звукового значення вивчених літер
Письмо 
ПЕРЕВІР СЕБЕ  с. 80-83 
Утворення та запис слів, що різняться одним звуком; що мають заданий складоподіл.     
Прописи ст 52-53
Математика
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні.


Я досліджую світ

Мої досліди.Як вирощувати кімнатні рослини?Підручник ст 70 зошит ст 32
23.04
Технологія
Зі святом весни!
Практична робота : Виготовлення квітки за шаблоном.

22.04
Читання
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 80-81      
Закріплення звукового значення вивчених літер
Письмо
ПЕРЕВІР СЕБЕ  с. 50-51      
Математика
Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації.

Я досліджую світ
Яку користь культурні рослини приносять людям? Підручник ст 69,зошит ст 31


21.04
Читання
Опрацювання текстів «Як бджола конвалію знайшла» В. Сухомлинський, «Золоті відеречка» А. Камінчук, «Джмелі…», «Ґедзь» Г. Мир.
Підручник ст 79.
Письмо
Правила переносу слів з буквосполученням дж.
Співставлення на письмі буквосполучення дж  та букви  ч

Математика
Додаємо і віднімаємо  число 1.

17.04
Я досліджую світ
Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?
Підручник ст 68,зошит ст 31
Математика
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні

Підручник ст 121,зошит 51
Читання
Дж. с.76-79
Звук [дж], позначення його літерами Дж, дж. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. 
Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині  слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого і приголосних звуків  [дж] — [ч].
Опрацювання текстів «Як бджола конвалію знайшла» В. Сухомлинський, «Золоті відеречка» А. Камінчук, «Джмелі…», «Ґедзь» Г. Мир.
Вправляння у самостійній побудові короткого зв’язного висловлення за малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя.
Письмо

Побудова звукових моделей слів.Написання слів зі звукоми.
Складання і записування речень.Правила переносу слів з буквосполученням дж.Співставлення на письмі буквосполучення дж  та букви  ч.
Зошит ст 48

15.04

Я досліджую світ

Як розрізняти дерева,кущі й трав’янисті рослини?
Опрацювати ст 66,зошит ст 30

Математика

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні
Підручник ст 120,зошит с 50

Читання

Спостереження за власним мовленням та мовленням інших осіб, удосконалення власного мовлення за допомогою інших осіб.
Опрацювання текстів «День у день» В. Гринько, «Кукурудза…» Ю. Турчина.
Підручник ст 75

Письмо

Правила переносу слів з буквосполученням дз.
Співставлення на письмі буквосполучення дз  та букви  ц.
Відтворення тексту за допомогою слів для довідки
Зошит ст 47

14.04

Математика

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка
Опрацювати підручник ст119,зошит ст 49

Читання



Дз.  

Звуки [дз], [дз'], позначення їх літерами Дз, дз. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. 

Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання буквосполучення дз: позначення одного звука.

Практичне засвоєння дзвінкої та глухої вимови звуків на початку та в середині  слів. Зіставлення парних дзвінкого і глухого і приголосних звуків [дз] — [ц], [дз,] — [ц,].

Підручник ст 74

Письмо

Побудова звукових моделей слів.
Написання слів зі звуками.Складання і записування речень.
Зошит с.46

13.04

Я досліджую світ

Якими бувають рослини?Як вивчати будову рослин?
Опрацювати підручник ст63-65,зошит ст 28-29


Математика

Порівнюємо числа  в межах 100. 
Опрацювати підручник ст 118, зошит с 48

Читання


Передбачення за заголовком та ілюстраціями, про що йтиметься в тексті «Невдалий гол».
Читання рукописного тексту.
Опрацювати підручник ст 73

Письмо


Написання числівників з апострофом (без уживання терміну).
Розгадування загадок.
Опрацювати ст 45

Малювання

Д.Мартіашвілі «Забудова»
Н.Гусафссон «Полуниця»
Г.Назаренко «Петриківський розпис»

ХДТ: зображення будинку, де живе родина (кольорові або воскові олівці, фломастери)

10.04

Читання

Апостроф. с.70-73

Формування правильної вимови й запису слів з апострофом.
Вправляння у читання числівників п’ять, дев’ять, п’ятнадцять, дев’ятнадцять (без уживання терміну) та числових виразів. Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну (п’ята).

Математика
Записуємо числа  першої сотні


Письмо
с.44-45
Побудова звукових моделей слів з апострофом.
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?.Написання числівників з апострофом (без уживання терміну).
Розгадування загадок.

Я досліджую світ

Чому кажуть, що родючий ґрунт — «батько» врожаю?
Підручник ст 61
Зошит ст 27

09.04

Технології

Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком.


08.09

Читання

ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 68-69
Закріплення звукового значення вивчених літер. Виразне читання слів і речень. Утворення слів.
Організування спостереження за тим, які букви повторюються у тесті на прикладі скоромовки.
Вправляння у створенні власного тексту - мирилки  на основі запропонованого. Створення мирилки за початком. Виховна роль мирилок.
Складання речень з урахуванням причинно-наслідкових зв’язків.
Узагальнення знань учнів.

Письмо
с.40-41
Виконання аналітико-синтетичних вправ щодо написання слів, речень. Відтворення тексту за допомогою слів для довідки.
Узагальнення знань про питальні і розповідні речення.
Записування відповіді на запитання.
Співставлення у вимові та написанні слів, які починаються на ф і хв.

Математика

Записуємо числа  другого десятка


я досліджую світ

Який склад має ґрунт?

 

07.04

Читання

Фф. с. 66-67

Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання та прозових  текстів.

Опрацювання текстів «Хитрий лис фарбує ліс» В. Лучук, «Софійка й Дорофійка».

Письмо
с.39
Аналіз складових елементів та написання великої букви Ф, слів та речень з нею.
Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Фіолетову фіалку…»

Математика
 Записуємо числа  другого десятка
Зошит ст 45


06.04

               Читання

Фф. с. 64-65

Звук [ф] позначення його літерою Фф. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.
Словниково-логічні вправи; утворення слів.
Опрацювання тексту «Цікава гра – футбол»

Письмо


с.38
Побудова звукових моделей слів.
Написання малої букви ф, слів з нею.

Типи  поєднань  букви  ф  з  іншими буквами.

Математика

Утворюємо числа другого десятка
Зошит ст 44

Я досліджую світ

. Що означають слова «земля» і «ґрунт»?




Мистецтво

Композиція

СОМ: ілюстрації до казки Ш.Перро «Кіт у чоботях»

ХДТ: створення ілюстрації до української казки (олівці, фломастери)



Термін виконання  завдання

 з 12.03.2020-27.03.2020

13.03.

Читання

Цц. с. 48-49
Звуки [ц], [ц'], позначення їх літерою Цц. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень.

Звуки ц ц'. Позначення їх буквами «Ц ц» 


Правопис числівників одинадцять, дванадцять (без уживання терміну). Вправляння у читанні числових виразів.
Розвиток та формування правильної вимови твердих і м’яких приголосних звуків.
Опрацювання тексту «Долина нарцисів».

Письмо

с.28
Побудова звукових моделей слів.
Написання малої букви ц, слів з нею.
Формування уміння з’єднувати букву ц із сусідніми (на початку, в середині слова).

Математика

Порівнюємо математичні  вирази

Підручник ст. 104 
Зошит ст.32

Я досліджую світ
Тема: "Чому Сонце на Землі — найголовніше?"

Зошит ст.22
Підручник  ст.48


16.03

Я досліджую світ

Тема :"Чому без повітря немає життя?" 
Підручник ст .49
Зошит ст 22-23

Навчання грамоти(Читання)


Цц. с. 50-51

Закріплення звукових значень вивчених літер.

Словниково-логічні вправи; чергування приголосних звуків к – ц у словах (без уживання терміну).
Опрацювання тексту «Чи то зліва, чи то справа» Д. Білоус.

Письмо

с.29


Аналіз складових елементів та написання великої букви Ц, слів та речень з нею.

Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру».
Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «На галявці…» А. Камінчук
Мистецтво

Форма і декор.



СОМ: Х.-Л.Келер «Дівчата»

А.Морган «Лижники».



ХДТ: зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери)

 17.03 

Математика

Вимірюємо маси  предметів
Підручник ст 105
Зошит ст 36



Письмо

с.30

Побудова звукових моделей слів.

Написання малої літери ю, слів з нею.

Порівняння складових елементів малих букв о та ю.

Типи поєднань букви ю з іншими буквами.
Читання

Юю. с. 52-53

Звуки [йу], [у] позначення їх літерою Юю. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту.

Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання букви ю у різних позиціях: після приголосного та після голосного звуків; на початку слова, складу.

Розвиток уявлення про омоніми без уживання терміну (ключ).

Опрацювання тексту «Чекаємо птахів»

Робота з прислів’ям: пояснення змісту прислів’я, виявлення його зв’язку з ідейним змістом тексту.

18.03


Я досліджую світ


Тема "Мої досліди. Як виявити
невидимку ­повітря?"
Підручник ст 50-51
зошит ст 23



Математика 

Вимірюємо місткості посудин
Підручник ст 106
Зошит ст 37

Результаты поиска




 Результаты поиск

Результаты поискаЧитання


Юю. с. 54-55
Закріплення звукових значень вивчених літер.
Розвиток підтримки й ініціативи діалогу на теми, які викликають зацікавлення. Гра «Інтерв’ю».
Інтонаційне виразне читання віршованого тексту. Опрацювання уривку тексту «Дуже хочуть тишини» Є. Бандуренко.
Імпровізація з репліками під час інсценізації.
Письмо
с.31
Аналіз складових елементів та написання великої букви Ю, слів та речень з нею.
Складання та записування речення (продовження речення за поданим початком).
Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання загадки Л. Вознюк. 

 19.03

Технології
Тема:" Кучерявий баранець"
Практична робота з штучним матеріалом (серветками)виготовлення баранця.

Результаты поиска


20.03

Навчання грамоти(читання)

Її. с. 56-57
Звук [йі] позначення його літерою Її. Звуковий аналіз слів. Читання  слів, речень і тексту.
Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання букви ї у різних позиціях: трапляється на початку слів, після голосних, апострофа; позначає лише два звука.
Вживання займенників мій, моя, моє, мої у мові (без уживання терміну)
Співставлення вживання літер й – ї.
Опрацювання текстів «Їжачок» Л. Голота, «А у кого…» С. Жупанин.

Письмо

с.32
Побудова звукових моделей слів.
Порівняння складових елементів малих букв і та ї.
Написання малої букви ї, слів і речень з нею.

Математика

Записуємо задачу коротко
Підручник ст 108
Зошит ст 38





Я досліджую світ
Чому людина хоче літати?
Конструювання паперового літачка
Підручник ст 52




23.03

Я досліджую світ
Де міститься вода?
Підручник ст 53-54
Зошит ст 24




Математика
Досліджуємо властивості  величин
Досліджуємо лічильну  одиницю — десяток
Підручник ст  109-110
Зошит ст 39-40


Навчання грамоти(Читання)
Її. с. 58-59
Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання віршованих та прозових  текстів. Вправляння у стилістичному наголосі слів у реченні.
Читання рукописних текстів
Опрацювання текстів4 «Україна»,  «Одна Україна» Ю. Хандожинська.
Розпізнавання ключових слів і фраз в усному повідомленні, виділення їх голосом у власному мовленні.

Письмо
с.33-35
Аналіз складових елементів та написання великої букви Ї, слів та речень з нею.
Написання слів, утворених з однокореневих;  утворення іменників множини з іменників однини (без уживання терміну).
Утворення та  запис слів, поданих друкованим шрифтом та числом.
Чергування приголосних звуків  к – ц  та правила правопису (без уживання терміну).

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Красивий, щедрий рідний край…»  І. Січовика.

Мистецтво
Великдень, писанка, візерунки, знаки.

СОМ: фото писанок, зображення знаків.

ХДТ: зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками (тонований папір, олівці, фломастери)


24.03

Математика
Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки 
Підручник ст 111
Зошит ст 41

Письмо
с.36
Побудова звукових моделей слів.
Порівняння складових елементів малих букв ш та щ.
Написання малої букви щ, слів і речень  з нею.

Читання
Щщ. с. 60-61
Звук [шч] позначення його літерою Щщ. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень і тексту. Активне вимовляння звуків, спостереження за артикулюванням. Відкриття деяких закономірностей співвідношення звуків і букв; дослідження та співставлення звучання букви щ: утворення  букви з двох глухих приголосних звуків.
Опрацювання тексів «На пеньочку…»Л. Гуцало,
Висловлювання власних поглядів щодо предмета обговорення за змістом тексту «Що таке щастя?» За В. Сухомлинським.
 25.03 

Я досліджую світ
Мої досліди. Які властивості
       має вода?
Підручник ст 55
Зошит ст 25



Математика 
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо  круглі числа
Підручник ст 112
Зошит ст 42

Письмо
с.37
Аналіз складових елементів та написання великої букви Щ, слів та речень з нею.
Читання
Щщ. с. 62-63
Закріплення звукових значень вивчених літер. Інтонаційне виразне читання та прозових  текстів.
Опрацювання текстів «Україна – моя Батьківщина».
26.03
Технології
Великодні писанки.
Практична робота :Аплікація з паперу,вирізання шаблону-основи та яєць.
Картинки по запросу "Аплікація з паперу,вирізання шаблону-основи та яєць."
Картинки по запросу "Аплікація з паперу,вирізання шаблону-основи та яєць."
 27.03

Навчання грамоти(читання)


Опрацювати текст«Легенда про Київ» З літопису.
Розрізнення головного і другорядного в текстах; визначення теми науково-популярного твору.

Письмо


Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання віршованого тексту «Шепотять в кущах хрущі…» В. Хомик
Списування з друкованого тексту

Математика


Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини — дециметр
Підручник ст 113
зошит ст 43





Я досліджую світ

Чому нам потрібна вода?
Підручник ст 56


Отправить по электронной почтеНаписать об этом в блогеПоделиться в XОпубликовать в FacebookПоделиться в Pinterest

2 комментария:

  1. Тетянушка23 марта 2020 г. в 06:27

    З початком!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
      Ответить
  2. Олена26 марта 2020 г. в 05:22

    Дякую!!!Але ще працювати і працювати!!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
      Ответить
Добавить комментарий
Ещё

Главная страница
Подписаться на: Комментарии (Atom)

Обо мне

Моя фотография
Олена
Просмотреть профиль

Поиск по этому блогу

Тема "Венецианское окно". Технологии Blogger.